חומץ אורז לסושי

מה זה חומץ אורז, ולמה זה נחוץ בסושי?

החומץ בתוספת הסוכר מקנה לאורז את הטעם החמוץ מתוק, שמאוחר יותר נותן בסיס של טעם לכל הסושי שתכינו עם אותה קערה של אורז, לכן קחו את הדברים לפי טעמכם ואם אתם אוהבים יותר חמוץ ממתוק, תשתמשו ביותר חומץ, ואם יותר מתוק מחמוץ, שימו יותר סוכר. בשביל פעם ראשונה אני ממליץ שבכל זאת תדבקו בהוראות שמופיעות במדריך

טוב שכנעת אותי, אז מה עושים עם זה?

על מנת להכין התחמיץ לשלוש כוסות אורז (לפני בישול) יש להכין מראש:
חצי כוס חומץ אורז
שתי כפות סוכר
שתי כפיות מלח

riceVinegarמוצאים סיר קטן, או אפילו פינג'אן, זורקים פנימה באלגנטיות את כל המרכיבים ומערבבים על אש גבוהה עד היווצרות תמיסה אחידה (הכוונה שאין יותר משקעים של סוכר ומלח בלמטה של הפינג'אן) וזהו זה .

את תמיסת החומץ המוכנה יש להוסיף לאורז. איך ומתי? כאשר האורז מוכן, יש להעבירו מהסיר לכלי קירור, קערה או תבנית עם שטח פנים שיאפשר לאורז להתקרר בצורה יעילה. מיד עם ההעברה, כאשר האורז עוד חם, יש למזוג את תמיסת החומץ ולערבב. כאשר האורז התקרר ניתן להשתמש בו להכנת הסושי.

היכן ניתן להשיג חומץ אורז?

ניתן למצוא חומץ אורז לסושי כמעט בכל סופר-מרקט. אם לא מצאתם בסופר-מרקט הקרוב לביתכם, נסו בחנות מזון אסיאתי, סניפי טיב טעם, AM:PM, או בחנויות הטבע. המחיר לבקבוק חומץ אורז לסושי משתנה מיצרן ליצרן, מרשת לרשת ומזמן לזמן, ועם זאת טווח מחירים סביר עומד על כ-15-20 ש"ח. ניתן גם להזמין אורז לסושי אונליין ומוצרי סושי נוספים באתר של vitaminglobal.co.il.

רכיבים

לא נמצאו רכיבים למתכון

הוראות הכנה

לא נמצאו שלבי הכנה

דרג את המתכון

  • דרוג ממוצע

    (5 / 5)

  • דרג את העמוד

  • 1 2 3 4 5

  • 694 אנשים כבר דרגו

להרשמה
Notify of
5 תגובות
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
איך המים בברז בתל אביב? גשם בתל אביב החמישיה הקאמרית - כל הקטעים תכשיטי מקרמה